Ruilen, retourneren en klachten

Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet tevreden bent over je nieuwe item en je jouw bestelling wilt ruilen of retourneren.

Het ruilen van een artikel is bij ons helaas niet mogelijk. Je zult dan je pakketje moeten retourneren en een nieuwe order moeten plaatsen op onze website, indien het gewenste item nog voorradig is. 

Wat moet je doen om te retouneren:

1. Meld je retour aan via info@stylingbylimi.nl.

2. Je krijgt dan een herroepingsformulier toegezonden, deze moet je invullen en toevoegen aan je retour.
     Let op! Zonder dit formulier kunnen wij jouw retour niet in behandeling nemen.

3. Wij sturen je tevens een retourlabel toe, deze kun je op je retourpakketje plakken.

4. Breng je pakketje naar het dichtstbijzijnde postkantoor en zorg dat je pakketje voldoende gefrankeerd is.

5. Vraag altijd om een Track & Trace code, je bent namelijk zelf verantwoordelijk voor het retourneren van je items.

6. Nadat wij jouw retour ontvangen hebben, zullen wij deze verwerken en ontvang je binnen 7 dagen je geld terug. 

 

Heb je een klacht? Dan kun je contact met ons opnemen via info@stylingbylimi.nl.

Het is belangrijk dat je de volgende gegevens aan ons vermeld:

- Je naam en ordernummer

- Jouw klacht
- Een foto van het item / de klacht 

Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en zoeken naar een passende oplossing.